Lider w kategorii produktów z drobiu jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie producentów w Polsce, zaliczanym do europejskich liderów. Na przestrzeni ostatnich 7 lat realizowaliśmy dla Grupy Konspol szereg projektów opakowań i materiałów POS. Z sukcesem wprowadziliśmy na rynek nowe produkty, w tym w kategorii ready to eat.

Prace kreatywne Papajastudio obejmowały:

  • naming (projekt nazwy),
  • architektura informacji,
  • copywriting treści,
  • projekt logo,
  • system ikon i piktogramów,
  • POS,
  • packaging,
  • projekty poszczególnych grup opakowań,
  • komunikacja marki w sklepach,
  • key visual,
  • nadzór autorski nad wdrożeniem.

Branża FMCG, w tym wyroby mięsne, są kategorią niesłychanie szybko zmieniającą się, gdzie zadaniem agencji brand design jest przewidywać trendy i projektować rozwiązania, które pozwolą na to, aby produkt był jak najdłużej atrakcyjny na półce sklepowej. Opakowanie ma za zadanie identyfikować markę i niejako krzyczeć z półki „Weź mnie do ręki! Jestem świetnym produktem! Wybierz właśnie mnie!”.

Zobacz podobne realizacje