Browar Warszawski to koncept, który łączy w sobie restaurację z wysokiej jakości kuchnią, barem i browarem. Powstał w miejscu, gdzie pisała się historia jednego z najważniejszych piwowarskich zakątków na mapie Europy.

Projekt identyfikacji wizualnej zakładał nawiązanie zgrabnej nici porozumienia między historią a teraźniejszością, odzwierciedlając rzemieślniczy, kraftowy charakter oraz zderzając stonowaną elegancję restauracji z przyjaznym tonem nieskrępowanej, luźnej atmosfery browaru i baru.

browar warszawski loga
browar identyfikacja wizyalna

Typografia nawiązuje do krojów pisma, które odnajdujemy na dawnych materiałach reklamowych czy etykietach Browaru Haberbusch i Schiele. W przypadku palety kolorystycznej zasięgnęliśmy ponownie do zdjęć i skanów etykiet, reklam, plakatów i innych archiwaliów pochodzących z czasów działalności „tamtego” browaru.

Zarówno geometria sygnetu, jak i odręczny charakter krojów pisma znajdują kontynuację w aplikacjach, wzorach, etykietach piwa, kompozycjach materiałów cyfrowych i przeznaczonych do druku, tworząc atrakcyjny i spójny system identyfikacji wizualnej.

W ramach projektu powstały: logo, logo alternatywne, księga identyfikacji wizualnej, wzory/patterny, koncept menu, etykiet cenowych, opakowań papierowych i kartonowych, projekt neonu wewnętrznego oraz zewnętrznego, szereg aplikacji na różnego rodzaju materiałach – kufle szklane, kapsle, podkładki pod kufle, koncept car wrapping’u, projekty digitalowe przeznaczone na social media, oraz seria etykiet do butelek piwa.

browar warszawski branding
browar warszawski grafiki
browar warszawski materiały graficzne
browar warszawski grafika media społecznościowe
browar warszawski etykiety