PapajastudioPapajastudioPapajastudio
    • O nas
    • Jak pracujemy
    • Portfolio
    • Blog
    • Kontakt
    • O nas
    • Jak pracujemy
    • Portfolio
    • Blog
    • Kontakt
    Znaczenie wizerunku marki w kontekście rozwoju na przykładzie Bemares

    Znaczenie wizerunku marki w kontekście rozwoju na przykładzie Bemares

    Joasia 18 lutego 2021

    Strona główna » Blog » Znaczenie wizerunku marki w kontekście rozwoju na przykładzie Bemares

    Rebranding firmy Bemares, polskiej firmy dostarczającej najwyższej jakości produkty i usługi z zakresu budownictwa, był niezbędnym działaniem, dzięki któremu wizerunek może dotrzymać kroku dynamicznie rozwijającej się firmie. Nowa identyfikacja wizualna komunikuje klientom wypracowane przez firmę wartości, a także strategie na przyszłość.

    Rebranding firmy Bemares - papajastudio.pl

    Celem procesu projektowego naszej agencji brandingowej było zbudowanie identyfikacji wizualnej, która zadba nie tylko o rozpoznawalność marki, ale będzie także komunikować wartości, które są podstawą działalności Bemares. Te wartości zbadaliśmy na początku współpracy z Bemares, w fazie analitycznej naszych prac, na wspólnym warsztacie strategicznym. Proces badawczy pozwala na szczegółowe zapoznanie się historią marki, ale też z jej obecnym stanem i planami na przyszłość. Taka baza wiedzy stanowi dla nas cenne informacje, z których korzystamy podczas projektowania

    Wizerunek w zgodzie z tożsamością marki

    Od kilku lat firma Bemares zaczęła wykraczać poza lokalny obszar swojej działalności. Koncentracja na wysokiej jakości produktach takich jak między innymi stolarka okienna, drzwiowa czy bramy garażowe, a także dążenie do profesjonalizmu w zakresie doradztwa i usług podyktowana była wieloma czynnikami. Stawianie na jakość nie wynikało jedynie z chęci spełnienia potrzeb klienta, jego wysokiej satysfakcji podczas użytkowania produktów i poczucia bezpieczeństwa, ale także z wniosków będących następstwem naszej długofalowej perspektywy. Wysoka jakość produktów oznacza solidność i trwałość, dzięki której produkt wytrzymuje wiele lat użytkowania, tym samym zachowując względy ekologiczne.

    Nacisk na jakość wiąże się z potrzebą wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W pewnym momencie wizerunek firmy odstawał od jej progresu, przestał odzwierciedlać jakość świadczonych usług. Konsekwencje niezgodności wizerunku z tożsamością mogę być bardzo negatywne. W tym przypadku zdecydowanie blokowały potencjał przedsiębiorstwa.

    Wizerunek w zgodzie z tożsamością marki

    Decyzje projektowe

    Na nowy branding składa się przede wszystkim nowoczesny, geometryczny projekt logo, który symbolicznie odzwierciedla zakres działalności firmy, nawiązując do kształtów okien czy drzwi. W towarzystwie logo funkcjonuje dynamiczny motyw przewodni oparty o formy i detale architektoniczne. Linia podąża wzdłuż konturów okien, drzwi czy elementów architektonicznych kreśląc geometryczne układy kształtów w perspektywie.

    Fundament wartości i minimalizm w wyzwaniu ponadczasowości

    Projekty w duchu minimalizmu i geometrii niejednokrotnie zyskiwały aprobatę odbiorców i zostawały z markami przez długie lata bez większych zmian w formie. Ponadto branding oparty na fundamencie wartości daje możliwość przetrwania próby czasu liczącej 15-20 lat. Na tym w naszym rozumieniu polega spójność i profesjonalizm komunikacji wizualnej. Czas zweryfikuje czy nowa identyfikacja Bemares sprosta takim wyzwaniom. 

    Tags:

    logonowe logoprojekt logo

    Najnowsze wpisy

    • Znaczenie wizerunku marki w kontekście rozwoju na przykładzie Bemares
    • Logo a logotyp. Jakie są różnice?
    • Co to jest Customer Experience?
    • Co to jest brief?
    • Jak stworzyć Customer Journey Map?

    Kategorie

    • Branding
    • Brief
    • Customer experience
    • Customer Journey Map
    • Identyfikacja wizualna
    • Key visual
    • Księga znaku
    • Logo
    • Marka
    • Packaging
    • Rebranding
    • Strategia komunikacji marki
    • System identyfikacji wizualnej
    0 LovesLove
    Branding, Identyfikacja wizualna, Key visual, Logo Brak komentarzy
    Logo a logotyp. Jakie są różnice?
    Następny wpis

    Logo a logotyp. Jakie są różnice?

    Logo a logotyp. Jakie są różnice?
    Skontaktuj się z nami!

    Przeprowadzimy Cię przez proces re/brandingu tak, jakbyśmy sami tego oczekiwali.
    e-mail: studio@papajastudio.pl

    agencja brandingowa   |   identyfikacja wizualna   |   naming   |   strategia marki   |   wizerunek firmy   |   rebranding   |   projektowanie opakowań   |   projektowanie logo   |   księga znaku

    © 2021 Papajastudio.

    Monitorowanie dostępności: WebPing

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda