Promedica24 będąca liderem w kategorii opieki nad osobami starszymi nie posiadała systemu identyfikacji wizualnej, który odzwierciedlałby jej pozycję na rynku polskim i europejskim. Prace kreatywne Papajastudio dla Promedica24 obejmowały analiza kategorii, lifting logo, zaprojektowanie wyróżnika marki, slogan marki, księga znaku, brandbook marki, system identyfikacji wizualnej, system na oznaczenia oddziałów w Polsce, Rumunii, Litwie, Łotwie, Ukralinie, Niemczech, Wielkiej Brytanii.

Naszym zadaniem było stworzyć nowoczesny język komunikacji i dopasować go do poszczególnych grup odbiorców. Zarówno wewnątrz firmy (corporate identity) jak i na zewnątrz firmy. Dzięki połączeniu koloru niebieskiego i zielonego trafiliśmy z komunikatami zarówno do biznesu jak i do grup opiekunek.

Poprzednie logo Promedica24 nie wytrzymało próby czasu. Unowocześniliśmy jego typografię oraz dopracowaliśmy również końcówkę znaku, czyli „24” budując w znaku serce. Dzięki innemu nasyceniu barw i innej pisowni nazwy zbudowaliśmy podwaliny pod nowoczesny system identyfikacji wizualnej. Dodatkowo, dołożenie sloganu firmowego „opiekujemy się ludźmi”, pozwoliło na celowe pozycjonowanie marki w odpowiednią kategorię.

Do kompleksowego zakresu prac brandingowych Papajastudio należało:

  • analiza kategorii,
  • lifting logo,
  • zaprojektowanie wyróżnika marki,
  • slogan marki,
  • Księga Znaku i Brand Book marki,
  • system identyfikacji wizualnej,
  • system oznakowania oddziałów w: Polsce, Rumunii, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Niemczech, Wielkiej Brytanii.

Materiały wizerunkowe Promedica24 dzielą się na: korporacyjne (biznesowe – bazujące na grafice) oraz sprzedażowe (pomagające w rekrutacji nowych opiekunek – bazujące na grafice i zdjęciach). Obydwa rodzaje materiałów łączy: minimalizm, przejrzystość, zielono-niebieski motyw przewodni oraz zastosowanie krojów pism jednej rodziny.  Promedica24 po rebrandingu to synonim: troski, zaangażowania, solidności i bezpieczeństwa.

Zobacz podobne realizacje