Miasto Nowy Sącz z blisko 720-letnią tradycją potrzebowało wizerunku, który odzwierciedlałby jego wielowymiarowość, nowoczesność, przedsiębiorczość, otwartość i historię.

Analizując dokumenty strategiczne miasta zauważyliśmy, że plan miasta przypomina ludzką dłoń i właśnie ten symbol wykorzystaliśmy w projekcie znaku miasta Nowy Sącz.

Prace nad identyfikacją wizualną Nowego Sącza obejmowały:

  • fazę analityczną,
  • konsultacje społeczne,
  • projekt logo,
  • opracowanie claimu,
  • projekt druków akcydensowych,
  • projekt wzorcowych materiałów promocyjnych,
  • opracownie księgi znaku,
  • opracowanie wzornika identyfikacji wizualnej,
  • nadzór autorski nad wdrożeniem.

Nowy odważny wizerunek miasta wzbogacony o claim („Dobrze wróży!”) naszego autorstwa wzbudził kontrowersje w mediach, będąc ostatecznie nagrodzony i doceniony w wielu prestiżowych konkursach.

Zobacz podobne realizacje