Prev Next

Ondo

Projekt logo

  • Kochamy wielkie wyzwania. Jeden z największych polskich producentów i sprzedawców produktów do pielęgnacji samochodów wybrał Papajastudio dla odważnego projektu rebrandingu. Nasz Klient może pochwalić się ponad 20- letnią tradycją, więc zdawaliśmy sobie sprawę z faktu, jak ważny jest to krok.

  • Na początku stworzyliśmy nazwę dla firmy - Ondo. Słowo to pochodzi z języka esperanto i oznacza "falę". Fale są rdzeniem naszej rzeczywistości - w kategoriach fizycznych, ale także w szerszym znaczeniu. Ponadto, symetria słowa "Ondo 'jest bardzo dobrze widoczna w projekcie znaku.

  • Starannie wybraliśmy techniczny font o odpowiednim ciężarze, który odzwierciedla branżę motoryzacyjną, w której firma jest liderem. Kolory użyte w logo projektu są głębokie, ale nie ekstrawagancke. Wariacja w literze "D" sprawia, że logo wyróżnia się unikalnym charakterem, jest łatwe do zapamiętania i zwraca uwagę odbiorcy. Wciąż jednak pozostaje klasyczne